Διατροφή για παιδιά

Διατροφή για παιδιά

25

Κωδικός προϊόντος: diet-28 Κατηγορία: Ετικέτες: ,

Περιγραφή

  • Τι είναι;

Ισορροπημένη διατροφή είναι εκείνη που παρέχει στα παιδιά όλα τα μακροθρεπτικά και μικροθρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα στον ανθρώπινο οργανισμό.  Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από την κατανάλωση ποικιλίας τροφίμων από όλες τις ομάδες.

  • Σε ποιους απευθύνεται;

Σε παιδιά ηλικίας 6 μέχρι 14 ετών με φυσιολογικό βάρος που απλά θέλουν να ακολουθήσουν υγιεινή διατροφή καθώς και σε υπέρβαρα ή παχύσαρκα παιδιά.

  • Τι περιλαμβάνει;

Το καθημερινό διαιτολόγιο των παιδιών πρέπει να περιλαμβάνει τροφές από όλες τις κατηγορίες: γάλα και γαλακτοκομικά προϊόντα,  κρέας, ψάρι, κοτόπουλο, αυγό, όσπρια, ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι, πατάτες, φρούτα και λαχανικά, ελαιόλαδο. Οι τροφές θα πρέπει να κατανέμονται σε μικρά και συχνά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το φαγητό θα πρέπει να είναι κατά κύριο λόγο “σπιτικό”. Έτοιμα φαγητά πρέπει να καταναλώνονται σπάνια. Το μόνο απαραίτητο ποτό είναι το νερό. Συνιστάται η κατανάλωση 30ml νερού ανά κιλό σώματος καθώς τα παιδιά είναι πιο ευάλωτα στην αφυδάτωση επειδή είναι υπερκινητικά και επίσης γιατί μπορεί να μην έχουν μάθει να αναγνωρίζουν το αίσθημα της δίψας.

Ένα ισορροπημένο δείγμα παιδικής διατροφής πρέπει να περιλαμβάνει: 

  • μια μικρή μερίδα σαλάτα σε κάθε γεύμα ή μαγειρεμένα λαχανικά ή χορτόσουπα, 
  • 2-4 φρούτα την ημέρα (ωμά, πολτοποιημένα, σαλάτα, ως χυμό ή κομπόστα), 
  • 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων την ημέρα (γάλα, τυρί, γιαούρτι, κρέμα), 
  • 1-2 φορές την εβδομάδα όσπρια, 
  • Δύο φορές την εβδομάδα ψάρι, 4-5 αυγά, και μία ως τρεις φορές την εβδομάδα κρέας ή κοτόπουλο. 
  • Ελαιόλαδο

Είναι σημαντικό, επίσης, τα παιδιά να καταναλώνουν μικρά ενδιάμεσα γεύματα (σνακ), αρκεί αυτά να είναι υψηλής θρεπτικής αξίας, όπως ξηρούς καρπούς, φρούτα, λαχανικά, γάλα, γιαούρτι, ψωμί και προϊόντα από δημητριακά ολικής αλέσεως, τοστ, κ.ά.
Τα λίπη και τα γλυκά θα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο.

Η διατροφή των παιδιών θα πρέπει να είναι πλήρης σε μέταλλα, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.  Ιδιαιτέρως σημαντική για την ανάπτυξή τους είναι η επαρκής πρόσληψη ασβεστίου, ψευδαργύρου και σιδήρου. Το ασβέστιο είναι απαραίτητο για την σωστή ανάπτυξη και δομή του σκελετού, των δοντιών του παιδιού.  Σημαντικές πηγές ασβεστίου αποτελούν το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.  Ο ψευδάργυρος είναι απαραίτητος για την ομαλή ανάπτυξη και σύνθεση των ιστών και όλων των συστημάτων του παιδικού οργανισμού. Βρίσκεται στο κρέας και τα προϊόντα του καθώς επίσης και τα δημητριακά, σε λιγότερο απορροφήσιμη μορφή.  Ο σίδηρος αποτελεί βασικότατο συστατικό για την υγεία, το οποίο όμως παρουσιάζει την μεγαλύτερη συχνότητα ανεπάρκειας ανάμεσα στα θρεπτικά συστατικά κατά την παιδική ηλικία. Για τον λόγο αυτό, είναι απαραίτητη η επαρκής πρόσληψη τροφών που περιέχουν σίδηρο όπως το κρέας, το γάλα, τα αυγά και πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι και όσπρια όπως οι φακές δευτερευόντως συνοδευόμενα με κάποιο τρόφιμο πηγής βιταμίνης C, όπως πορτοκάλι, λεμόνι, φράουλες .

Σημείωση:
Τα προγράμματα διατροφής είναι εβδομαδιαία με πολλές επιλογές και μπορούν να εφαρμοστούν μέχρι και 3 εβδομάδες μέχρι να ανανεωθούν.

Αν σας ενδιαφέρει η απόκτηση του συγκεκριμένου διαιτολόγιου, κάντε κλικ στην επιλογή “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”. Κατόπιν, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα προσωπικά στοιχεία καθώς και λεπτομέρειες σχετικά με τις διατροφικές συνήθειες, πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας – στα τμήματα “ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΧΡΕΩΣΗΣ” και “ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ” αντίστοιχα, που θα βρείτε στη σελίδα του ταμείου του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Για άμεση μετάβαση στο ταμείο και συμπλήρωση των στοιχείων σας πατήστε εδώ: https://e-diatrofimou.gr/checkout/

Αξιολογήσεις

Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.


Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Διατροφή για παιδιά”